zofim.org.il
  
 


 


שלב שישי - ארגון ומנהלות

א. פרסום ושיווק

בעולמנו היום, בו מתוך שעה של שידורי טלוויזיה או רדיו אנו "נהנים"
מעשרים דקות של פרסומות, עולם ההופך לתחרותי
יותר ויותר ושבו הערכים אינם עוד במקום הראשון,
אין לנו מנוס אלא ללכת עם הזרם וכמו שאומרים: "
if you can’t beat them – join them..."

אם לא נדע איך עובד הפרסום, לא נוכל להתמודד עם המתחרים על ליבם של חניכינו.
העיקרון פשוט מאד ומה שצריך זה בעיקר ראש-פתוח,
רב-מימדי וקצת משוגע כדי לפרסם ולהצליח לשווק אפילו קרח לאסקימוסים. לא נהיה פה מדעיים,
אז נשתמש לחילופין במושגים שיווק, שכנוע ופרסום.


בשפה צופית הכוונה היא זהה: אלה הכלים והמתודות שבעזרתם ניידע את כל מי שצריך לדעת,
את כל מה שהוא רוצה וצריך לדעת, על מנת להשיג מקסימום הרשמה לטיול.

תהליך תכנון העבודה מורכב משלושה שלבים:
1. זיהוי קהל היעד - למי פונים ?
דוגמא: החניך, הקבוצה, השכבה, ההורים, הקהילה, הרשות, השבט. מי נכלל בכל קהל יעד?
מה מאפיין אותו (מיני-שיקוף מצב) –
מה הוא יודע, מה עמדותיו, מה הוא חושב? למה הוא מצפה, ממה הוא חושש?
היכן הוא נמצא – בשבט, בבית הספר, בשכונה?

2. הגדרת המטרה - מדוע פונים ?
כמובן שהמטרה של השיווק היא הרשמה לטיול.
אך יש להבחין בין המטרה הכללית שלנו



קובץ נלווה:  קובץ נלווה  נספח שיווק (70 KB) צפייה בקובץ שמירת הקובץ
הקובץ לא נסרק מפני וירוסים באופן אוטומטי וההורדה הינה על אחריות המשתמש בלבד !
במידה ונתקלתם באתר בקובץ נגוע, אנא הודיעו לנו על כך מיד !

פרסם כתבה »